სტატიები
რამდენად აკვირდებით თქვენს ყოველდღიურ ჩვევებს?  დაკვირვებიხართ, დღის განმავლობაში რა რაოდენობის წყალს სვამთ? ან როგორ ბოთლს ანიჭებთ უპირატესობას? სამსახურში შესვენებაზე სადმე გადიხართ თუ თქვენსავე სამუშაო მაგიდასთან მიირთმევთ? რეალურად ამ წვრილმანებს დიდი მნიშვნელობა აქვს. ესენი ხომ ის ქმედებებია, რომლებსაც გაუაზრებლად, ყოველდღიურად აკეთებთ. დროთა განმავლობაში კი სასარგებლო ჩვევები დადებით გავლენას ახდენს ორგანიზმზე. მავნე ჩვევები კი - პირიქით.  წყალი, რომელსაც სვამთ, უმეტეს
 მენსტრუალური ციკლი თავდაპირველად შესაძლოა არარეგულარული იყოს, მაგრამ შემდგომ როგორც ციკლის, ასევე თავად მენსტრუაციის ხანგრძლივობამ და გამონადენის რაოდენობამ უნდა მიიღოს რიტმული, რეგულარული ხასიათი. თუ ეს რიტმულობა დარღვეულია, შესაძლოა ეს რაიმე დაავადების სიმპტომი აღმოჩნდეს. მენსტრუალური სისხლი უფრო მუქია, ვიდრე - ჩვეულებრივი.      მენსტრუალური ციკლის დარღვევა შესაძლოა განპირობებული იყოს არა მხოლოდ სასქესო ორგანოებში (საკვერცხეებში, საშვილოსნოში) მიმდინარე პათოლოგიური
ინტიმური კავშირი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია, რაც წყვილის ჰარმონიულ ურთიერთობას განაპირობებს. თუმცა, ზოგჯერ ლიბიდო (სქესობრივი აქტის სურვილი) იკლებს, რაც პარტნიორების თანაცხოვრებაზეც უარყოფითად აისახება. ლიბიდოს დაქვეითება შეიძლება შინაგანი და გარეგანი მიზეზებით იყოს გამოწვეული.  სქესობრივი ლტოლვის დაქვეითება პერიოდულად ნებისმიერ ადამიანს შეიძლება დაემართოს. თუ ეს დროებითია, შესაძლოა სტრესის, ან რაიმე სხვა ფაქტორით იყოს გამოწვეული და ეს პრობლემა თავად გაივლის. ასეთი მდგომარეობა საშიშ
დაავადებების სიმპტომები ხშირად იმდენად შეუმჩნეველია, რომ ავადმყოფობა თანდათან ვითარდება. რეალურად, დაავადების დროულად აღმოჩენის შემთხვევაში მკურნალობა ნაკლებ დროს და ძალისხმევას საჭიროებს. ენდომეტრიოზი ანთებითი დაავადებაა, რომლის გამომწვევი ზუსტი მიზეზი ცნობილი არაა. ერთ-ერთი სიმპტომი, რომელიც ენდომეტრიოზის არსებობაზე მიგვანიშნებს, პრემენსტრუალური სინდრომის ადრე დაწყებაა. ტკივილი და სპაზმები რამდენიმე დღით ან კვირით ადრე იწყება. თუმცა, ტკივილი ყოველთვის ენდომეტრიოზზე არ მიუთითებს. ასეთ შე
მედიცინა და მეცნიერება სულ უფრო და უფრო მრავალფეროვან მეთოდებს გვთავაზობს ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად. რაც არ უნდა უცნაურად ჟღერდეს ქვემოთ მოყვანილი რჩევები, მათი ეფექტურობა დადასტურებულია. სასარგებლოა, თუ ფინჯანის ყავის დალევის შემდეგ ცოტა ხნით დაიძინებთ. მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ ეს ორგანიზმზე დადებით გავლენას ახდენს. ექსპერიმენტის მონაწილეებს, რომლებსაც ყავის დალევის შემდეგ 15-20 წუთი ეძინათ, მანქანის სიმულატორში გაცილებით ცოტა შეცდომა ჰქონდათ. ისინი თავს უფრო დასვენებულად გრძნობდნენ
ყველა ადამიანს თანდაყოლილი მოქნილობა გააჩნია. ბავშვები გაცილებით უფრო მოქნილები არიან. დიდები ამ უნარს თანდათან კარგავენ. ოფისში მუშაობა და ცხოვრების უმოძრაო სტილი ამ მდგომარეობას კიდევ უფრო აუარესებს. ეს მდგომარება შეიძლება იქამდე მივიდეს, რომ დამოუკიდებლად ქალებმა კაბის ელვაც ვეღარ შეიკრან. როგორ უნდა შეაფასოთ თქვენი მოქნილობა?  შეამოწმეთ თქვენი მხრების სახსრების მოქნილობა. შეეცადეთ, მიიღოთ ზუსტად ისეთი პოზა, როგორიც სურათზეა ნაჩვენები. თუ ამ მდგომარეობაში მარტივად გაჩერდ
დაავადებები ყოველთვის არასასიამოვნო და საშიშ მდგომარეობასთან ასოცირდება. თუმცა, ზოგ შემთხვევაში, დაავადება შეიძლება სუპერ ძალასაც ანიჭებდეს ადამიანს. ზოგიერთი იშვიათი დაავადება მეცნიერებისთვისაც ამოუხსნელია. ადამიანებს კი ნამდვილ გმირებად აქცევს. ჰიპერთიმესია მეხსიერების მდგომარეობაა, როდესაც ადამიანს თავისი ცხოვრებისეული გამოცდილების აბსოლუტური უმრავლესობა ახსოვს. ასეთი დიაგნოზით მსოფლიოში სულ 60 ადამიანია. პაციენტებს დღემდე შეუძლიათ დეტალურად აღწერონ ბავშვობაში წაკითხული წიგნები, ან ნებ
პარტნიორები
© Oxford Medical Private Clinics 2014. All Rights Reserved. Created by SOLOSTUDIO