სტატიები
ნივთიერებათა ცვლა ქიმიური რეაქციების ერთობლიობაა, რომელიც ცოცხალ ორგანიზმში სასიცოცხლო პროცესების უზრუნველსაყოფად მიმდინარეობს.  ეს არის მიღებული საკვების სასიცოცხლო ენერგიად გადაქცევის პროცესი. კარგი ფორმების შენარჩუნება ყველაზე ძნელია შენელებული მეტაბოლიზმის დონის შემთხვევაში. ოდნავ მეტი საკვების მიღებაც საკმარისია ზედმეტი კილოგრამების დასაგროვებლად. საკვების გადამუშავების პროცესები ორგანიზმში ძალიან ნელა მიმდინარეობს და შედეგი ჭარბი წონაა. ასეთ  დროს ვარჯიში, დიეტა და ნებისმიერი
ერექციული დისფუნქცია, ნაადრევი ეაკულაცია, ტკივილი სექსის დროს... ეს იმ პრობლემების არასრული ჩამონათვალია, რომელიც მამაკაცებს აწუხებთ. სამწუხაროდ, ისინი ძალიან გვიან აღიარებენ ამ პრობლემებს და შესაბამისად, დაავადების უკვე გამწვევებული ფორმით მიმართავენ სპეციალისტს.  დისპარეუნია - ტკივილი სექსის დროს - რა შეიძლება იყოს ამის გამომწვევი მიზეზი? როგორც ხშირად ხდება ხოლმე, ის შეიძლება ფსიქოლოგიური და ფიზიკური ფაქტორებით იყოს გამოწვეული. როგორც წესი, მტკივნეული სექსი ქალებისთვისაა დამახასიათებელ
ფილტვები ადამიანის ორგანიზმის ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვენლოვან ფუნქციას ასრულებს: ეს სუნთქვაა. ისინი ორგანიზმში ჟანგბადს ავრცელებენ და სხეულისგან ნახშირბადის დიოქსიდს განდევნიან. პნევმონია ერთი ან ორივე ფილტვის ინფექციაა. ეს დაავადება ადამიანის იმუნურ სისტემას ასუსტებს. განსაკუთრებით, ხანდაზმულებსა და ბავშვებში. პნევმონიამ შეიძლება ჯანმრთელობის სხვასხვა პრობლემა გამოიწვიოს. ეს დაავადება ადამიანის სიცოცხლესაც უქმნის საფრთხეს, რადგან: ორგანიზმში მცირდება ჟანგბადის ოდენობა; მასში გ
მითი N1 : გაპარსვის შემდეგ თმა უფრო სწრაფად იზრდება და უფრო სქელი და მუქი ამოდის. ეს მართალი არაა. თმა შედარებით მუქი  იმიტომაა, რომ მზის სხივების გავლენა ჯერ არ განუცდია. თუ აღარ გაიპარსავთ, ისინიც გაღიავდებიან. რაც შეეხება სიხშირეს და სისქეს, ეს ინდივიდუალურია და თითოეულ ადამიანზე სხვადასხვა შედეგი გვაქვს. მითი N2: დღეში მინიმუმ 8 ჭიქა წყალი უნდა დავლიოთ. საჭირო წყლის რაოდენობა დამოკიდებულია ადამიანის სიმაღლესა და წონაზე, ჯანმრთელობის მდგომარეობაზე, ფიზიკურ დატვირთვასა და კ
ყველამ კარგად იცის, რომ წყალი ადამიანის ორგანიზმისთვის ყველაზე საჭირო სასმელია. თუმცა, სხვა სასმელებიც არანაკლებ პოპულარულია. როგორ მოქმედებენ ისინი ჩვენს ორგანიზმზე? წყალი - ის ჩართულია ყველა სასიცოცხლო პროცესში და ყველა ორგანოსთვის აუცილებელია. რძე - მასში დიდი რაოდენობითაა სასარგებლო ელემენტები, თუმცა ყველა ადამიანი ერთნაირად ვერ იღებს ლაქტოზას და ზოგიერთ შემთხვევაში მას კუჭის ტკივილი, გულისრევა, დიარეა ან შეკრულობა შეუძლია გამოიწვიოს. ჩაი - ის შეიცავს კოფეინს და ხელს უწყობს რკ
კანის დატენიანება იმაზე მეტად მნიშვნელოვანია, ვიდრე გვგონია. მასზეა დამოკიდებული ადამიანის გარეგნობა და ზოგადად, ვიზუალური დაბერების პროცესი. მშრალი კანის შედეგები არა მხოლოდ გარეგნობაზე აისახება, არამედ, ემოციურ პრობლემებსაც გამოიწვევს. ეს გავლენას ახდენს თვითშეფასებაზე და დამოკიდებულებაზე საკუთარი თავის მიმართ. დაბალი თვითშეფასება კი შრომის ნაყოფიერებაზეც კი უარყოფითად მოქმედებს. როგორ დაიტენიანოთ კანი? ყველაზე მარტივი, აუცილებელი და ეფექტური საშუალებაა დიდი რაოდენობით წყლის დალ
ორსულობა ქალის ცხოვრებაში უმნიშვნელოვანესი პერიოდია. მასზე უამრავი სტერეოტიპი არსებობს, რისიც ქალებს სჯერათ. რომელ მითებს არ უნდა მიაქციოთ ყურადღება ორსულობის დროს? ორსული ორის ნაცვლად უნდა იკვებოს სამედიცინო კვლევებით დამტკიცდა, რომ თუ ქალი ჯანმრთელია და ნორმალურად იწონის, დამატებითი კალორიებით, მით უმეტეს, პირველ ტრიმესტრში არ ესაჭიროება. ოდნავ მეტი (დაახლოებით, 340 კალორია) შეიძლება დასჭირდეს მეორე ტრიმესტრში და მესამეში - 4520 კალორიით მეტი. ეს კალორიები რძის, თხილი და ზოგადად, ცი
პარტნიორები
© Oxford Medical Private Clinics 2014. All Rights Reserved. Created by SOLOSTUDIO