სტატიები
ასაკის მატებასთან ერთად ადამიანს სიბრძნე და გამოცდილება ემატება. მათთან ერთად კი იმატებს ნაოჭების რაოდენობაც, რომელთან ბრძოლაც არ ისე ადვილია. უმჯობესია, თუ მათ პრევენციაზე ადრეული ასაკიდანვე იზრუნებთ. მარტივი რჩევები ნაოჭების თავიდან აცილებაში დაგეხმარებიან. დაიდეთ ბალიშები მკლავების ქვეშ. ეს დაგეხმარებათ რომ აიცილოთ ნაადრევი ნაოჭები მკერდის არეში. ზოგიერთ ადამიანს გამართული ძილი უჭირს და ამიტომ ბევრი საყვარელი პოზა მუცელზე ძილია. ასე თქვენს მკერდს დააზიანებთ. ბალიშები კი დაგეხმარება
ყველამ კარგად იცის, რომ კბილის ჯაგრისის თხოვნა არ შეიძლება. თუმცა, არსებობს ნივთები, რომლებსაც ახლობელი ადამიანები ხშირად გვთხოვენ და მათთვის უარის თქმა რთულია. რა ნივთები არ უნდა ათხოვოთ არავის? პომადა. მეგობრები ხშირად ისვამენ ერთმანეთის პომადას. მით უმეტეს, თუ საკუთარი სახლში დარჩათ და მაკიაჟის განახლება სჭირდებათ. შეიძლება ეს პიროვნება სერიოზული ვირუსის გადამტანი არც იყოს, მაგრამ უამრავი ბაქტერიის მიმოცვლა ხდება. თუ ვირუსი გამოვლინდა, უმჯობესია, თავადაც შეწყვიტოთ ამ პომადის გამოყენება
ჰიპოპნოე ძილის დროს სუნთქვას უკავშირდება და ძილის დარღვევებს წარმოადგენს. ჰიპოპნეის დროს ჰაერის ნაკადის მიღება სულ მცირე 10 წამით მცირდება, ეს კი ორგანიზმის ჟანგბადით გაჯერებას 30%-ით ამცირებს. შესაბამისად, ჟანგბადის ნაკლებობა სისხლის წითელ უჯრედებშიც. ჰიპოპნოე ხშირად ხდება ღამის განმავლობაში, მაშინ, როდესაც გრძინავთ, მაგრამ შესაძლებელია, ეს შემთხვევა დღის პერიოდშიც დაფიქსირდეს. არსებობს ჰიპოპნეას ორი ძირითადი ტიპი: ცენტრალური ძილის აპნოე: როდესაც შეწყვეტილია სუნთქვა, მაგრამ რესპირაცი
გიგრძვნიათ ოდესმე კუნთის დაჭიმულობა? ამას კუნთის სპაზმი ეწოდება. მიზეზები სხვადასხვა შეიძლება იყოს: მძიმე ვარჯიშით ან სპორტით აქტიურად დაკავებით. როგორ მოვიქცეთ კუნთების დაჭიმულობისას? - მოთმინება, მასაჟი და მსუბუქი დაჭიმვა ტკივილს შეგიმცირებთ. ზოგიერთ ადამიანს ხშირად აწუხებს კისრის და ზურგის კუნთების სპაზმი. აგრეთვე, კუნთების მიმართ მგრძნობიარეები არიან ფეხმძიმეებიც. მენსტრუალური სპაზმებიც ხშირ შემთხვევაში რთული ასატანია. როგორ შეიძლება დაეხმაროთ ორგანიზმს, რომ შვება იგრძნოს? არს
ადამიანის ორგანიზმში ჰორმონალური დისბალანსი მრავალმხრივ გამოიხატება. ეს შესაძლოა აისახოს განწყობაზე, ემოციებზე, ქცევაზე და თქვენს გარეგნობაზეც კი. უმეტესად, ჰორმონალური ცვლილება გარეგნობაზე უარყოფით გავლენას ახდენს. რა ცვლილებები შეიძლება გამოიწვიოს ჰორმონალურმა დისბალანსმა თქვენს გარეგნობაში? აკნე - ამ პრობლემის გამომწვევი მიზეზი შეიძლება იყოს კანის არასათანადო მოვლა, დაუბალანსებელი კვება, მენსტრუალური დარღვევები. თუმცა, ეს ყველაფერი შეიძლება ჰორმონალური დისბალანსის სიმპტომიც იყოს.
ზაფხული ყველასთვის განსაკუთრებული სეზონია, როცა შეგვიძლია, მზის სხივებით შეგვიძლია, დავტკბეთ. მზე გვეხმარება D ვიტამინის წარმოებაში და სხეულის შიდა ბიოლოგიურ საათს აკონტროლებს. ლამაზი, გარუჯული კანი დიდი ხანია მოდაშია. თუმცა, თანაბარი ნამზეურის მიღება არც ისე ადვილია ყველა ადამიანისთვის. მით უმეტეს, რომ დასვენების პერიოდი შეზღუდულია და ადამიანები ცდილობენ ეს რაც შეიძლება მოკლე პერიოდში მოახერხონ. მზის სხივები, განსაკუთრებით ზაფხულში, საკმაოდ სახიფათოა. აუცილებელია, რომ ყველა წეს
ვარჯიში ადამიანის ორგანიზმისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. თუმცა ადამიანების ნაწილი ამისთვის დროს ვერ პოულობს, ეზარება, ან მიაჩნია, რომ ვერ შეძლებს ფიზიკური ან ჯანმრთელობის მდგომარეობის გამო. სინამდვილეში სპორტით დაკავება არც ისე რთულია. მთავარია, ადამიანმა მოინდომოს და მიიღოს ეს გადაწყვეტილება. ვარჯიშის მეთოდი და დატვირთვს დონე შესაძლებლობის მიხედვით უნდა განისაზღვროს. არც დროის გამონახვაა დიდი პრობლემა. არ არის აუცილებელი სპორტდარბაზი მიხვიდეთ და ვარჯიშს რამდენიმე საათი დაუთმოთ. დღეში 30 წუთია
პარტნიორები
© Oxford Medical Private Clinics 2014. All Rights Reserved. Created by SOLOSTUDIO